Suggesties/klachten

Klachtenprocedure

Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over onze huisarts en medewerkers. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Onze praktijk kent een klachtenregeling voor het snel, correct en accuraat omgaan met klachten. Ook opmerkingen, irritaties of wensen die betrekking hebben op de praktijk kunnen via deze procedure in behandeling genomen worden.

Probeer te allen tijde eerst met de huisarts of medewerker zelf uw onvrede te bespreken. Mocht u toch een officiële klacht in willen dienen dan kan dit via het formulier of het klachtenformulier wat op de tafel in de wachtkamer ligt.

De huisartsenpraktijk is aangesloten bij:

Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: Klacht/Geschil | DOKh – Nascholing, kwaliteit en ondersteuning

Heeft u een suggestie of een klacht, laat het ons weten.